11.1.10

härliga pics!!!

Min bror har äntligen lagt upp sina julbilder och jag hittade ett par som var värda att komma upp såhär inpå det nya året. Kolla in: VARNING för julstämning!!!!
Min kommentar var : "Aaaaaa vad bra! Denna gillar jag men taaaaaack!" Min min ser snarare ut som "Ursäkta?????? Vaaaaaaaaaaaaaad är detta för skiiiiiit???????" Otacksamt ansiktsuttryck jag har helt enkelt! TACK Kalle och Kristina!

Pappa fick sina Alessi salt och pepparkvarnar från 60/70-talet. Jag såg dem i en secondhandaffär och föll pladask eftersom min pappa är lite av en Alessivattenkokaresamlare! (men vad samlar han egentligen INTE på?!?!?!?)

EN häftig bild på vårt vardagsrum mitt i allt julbestyr. Klappar fanns det gott om!

Häftig bild på Kristina och Sander. Härligt att se deras ansikten i fönstret!

Såhär ser vårt julkök ut från ett 2,06 perspektiv. Axel var het på kameran i julas!

Jaha! Att man redan har lyckats lära sin dotter sina vardagliga modellposer! hehe! Kolla in höftvickningen - och då skulle ni bara se hennes underbara dans... (fråga mig inte vem som lärt henne den, hon går runt och vickar gravt på rumpan och daskar sig lite sött -kan det vara sött???- på rumpan!!!!!!!!!!) Ooooooh my god!

nya ljusslingan hänger och skiner upp hela vardagsrummet....
Ja, som ni ser är inte vårt hem sig riktigt likt i Hus & Hem. Kan bero på att vi hade hunnit bo i lägenheten i cirka 2 månader när reportaget gjordes!
Men snart kommer bilder från det nya läget!

// klara

1 comment:

Bella said...

Hej Klara. Åhh så fint och mysigt ni har det. Nio har verkligen kommit jättelångt lycker jag. Vi har bott här i ÖVER 1 år och har knappt börjat bo in oss. I veckan kommer målaren och ska sätta igång med att fräscha upp vår övervåning i alla fall. Vi har inte tid med det själva, då tar det till nästa jul innan det blir klart. Hoppas ni mår bra annars och var rädda om er. Ps samma här med tänder, nu är det äntligen framme och förbi. Kram