10.4.10

Ger upp

I tre dagars tid har jag nu skrivit detta inlägg som endast försvinner vid publicering.
Tro inte att jag har försökt utan att det kommit flitigt med svordomar varenda gång jag inte hunnit spara. Suck!!!

Men här kommer förhoppningsvis bilder tagna under inskolningsdagarna.
I fredags var han själv på dagis, ny metod med endast tre heldagsinskolning där jag varit med.

I fredags lämnade jag alltså båda barnen för att sedan gå hem och söka jobb! Suck det med! Finns inte mycket att välja på. Alla mina förhoppningar vänder sig till måndag då jag ska på två helt skilda intervjuer. Återkommer om jag ska ut och fira eller ut och dränka.

Håll tillgodo sålänge.











Nu försvann allt IGEN.

Jag ger upp och imorgon blir det datorn istället för iPhone.

5 comments:

Ab imo pectore said...

Vilka härliga bilder på stora lillkillen! Han är söt som ingen annan!!! Hoppas allt känns bra för dig och att han tycker det är ok att vara på dagis själv nu!! Vi hörs snart!! Stora kramar!

Simsalabim said...

Fin mössa och halsduk har din lille kille! Lycka till på måndag!

Alla bäckar små said...

Åh så söt han är med pensel i högsta hugg. Hur gammal är han nu? Axel ska börja förskolan i aug, tycker eg han är för liten, men jag är oxå arbetslös (pest att söka jobb ja vet...) så han blir ju inte där så långa dagar.
Kram

yanmaneee said...

off white
air max
moncler jackets
supreme clothing
balenciaga
jordan 13
yeezy boost 700
kyrie 6 shoes
nike lebron 16
goyard

Unknown said...

this contact form Dolabuy Loewe check out the post right here Loewe Dolabuy check this link right here now high replica bags