10.5.10




Just nu innehar jag kanske Sveriges tråkigaste blogg. Bloggtorka är det dock inte. Besök i helgen, vardagspusslet, lite extrafix, lite andra jobbsökande och allmänt helt enkelt att jag hAr massa idéer men ingen tid.


Elise i sina nya silver barnhasbeens från HM. Stolt minst sagt.

Nu har man ju dessutom fått prova på det dåliga samvetet när man vabbaro
och sen åkte man på att bli sjuk själv.
Nu har svärfar och Johans syskon varit här i tre dagar. Det känns att man är rätt off trots att det varit helg. Johans syskon är verkligen jätteduktiga med barnen. Ja just det! Sander KAN GÅ nu! umdebart. Här hemma är det ingen vila direkt. Har slocknat med Elise efter godnattsagan.
Imorgon hoppas jag på ny energi för nu lämnar kg hjärncellerna på jobbet, jag gör teoriprov nu i två dagar.

Over and out så trött jag är!!!!

Kraaaaaaam

- KLARA -

2 comments:

Alla bäckar små said...

Grattis till Sander! Stor kram

Simsalabim said...

Ja, ibland så är det så mycket omkring en att man inte har tid eller ork att sitta vid datorn ens en minut.

Titta gärna in på min blogg och var med och tävla om en Simsalabim-klänning och mössor.

Hälsningar Anna