11.7.10

semester

Hej allesammans
Man skulle kunna tro att jag har gått under jorden men det har jag bara nästan. Det har varit en hektisk tid med allt arbete inför utställningen, liten semester som blev lite kortare än tänkt pga ändrade planer, mycketjobb i 2 veckorstid och NU är det semester igen.
Det har målats en hel del under tiden barnen varit i Småland med Johan. Första veckan kändes helt OK. Det är nyttigt att sakna sin familj, jag hade fullt upp med att jobba och måla om kvällarna/nätterna. Mer sömn än vanligt skulle jag inte vilja påstå att jag fått men jag har njutit av att få vara själv. Självklart har jag saknat Johan och barnen hela tiden men det har känts bra helt enkelt.
Nu sitter jag på tåget på väg mot Småland och Eksjö. Det ska bli underbart att få kramas och pussas igen!!!!

Ha det bäst alla så ska jag skriva ner och ladda upp bilder som jag nu läääääänge tänkt publicera!

KRAMAR från tågbanan!!!!!!!

// klara