6.12.10

the ears won't hear...

Är så otroligt trött på att vara hemma och krasslig. Öroninflammationen verkar ha gett med sig men trycket i huvudet vägrar släppa. Blir ny tid hos läkaren idag och hoppas få ett penicillin som tar all infektion jag har i kroppen. TYPISKT MIG! Blir jag sjuk så blir jag sjuk. Peppar peppar men jag blir inte sjuk ofta, inte ens förkyld! Jag får väl helt enkelt ta mig genom detta och inte låta som en man ;) som är förkyld/döende...
Hoppas man är åter på fötterna imorgon och att det blir jobbedags! Saknar mina kollegor och att inte kunna lösa dagliga problem åt andra!

I'm quite fed up with being ill. I have been home from work for one week and the illness seemed to have left my head, but unfortunately not in my forehead. New date with Mr.Doctor today and hopefully the problems will be solved! Hopefully back to work tomorrow! I miss my colleagues and not beeing to anyone's help!

// klara

1 comment:

Lotten said...

Usch det är inte kul att vara sjuk! Hoppas att du snart mår bättre...