9.11.11

marking pen

Fick krupp på att Dymon inte fäste på lådorna uppe i taket. Orkar inte dra ner 8 av 13 för att inse att trådrullarna ligger i den 9e!!! Så nu högg jag min vita Poscapenna och taggade alla lådor direkt på. Så är det med compact living!!!

I got so frustrated with my Dymo. It didn't fix on the plastic boxes I have on the upper shelf. I finally took my white Posca pen and tagged every content directly onto the box. I don't have to go through the 13 boxes now in order to find what I am looking for...




Klara

3 comments:

Lotten said...

Smart och framförallt snyggt!

24seven by [bo:bakk] said...

Fint!! Mycket praktiskt och jäkligt snyggt, två måsten. ;) Posca is da shit.

Du har nåt att hämta på min sida idag. Det är absolut inget tvång. Bara om du vill. Men jag diggar dig. Kram!

24seven by [bo:bakk] said...

Länken till inlägget: http://24sevenbyboback.blogspot.com/2011/11/8-saker-om-mig-sjalv-del-8.html

För att jag gillar dig och det du delar med dig av. Hoppas du har det bra. Kram.