9.11.11

marking pen

Fick krupp på att Dymon inte fäste på lådorna uppe i taket. Orkar inte dra ner 8 av 13 för att inse att trådrullarna ligger i den 9e!!! Så nu högg jag min vita Poscapenna och taggade alla lådor direkt på. Så är det med compact living!!!

I got so frustrated with my Dymo. It didn't fix on the plastic boxes I have on the upper shelf. I finally took my white Posca pen and tagged every content directly onto the box. I don't have to go through the 13 boxes now in order to find what I am looking for...




Klara

5 comments:

Lotten said...

Smart och framförallt snyggt!

24seven by [bo:bakk] said...

Fint!! Mycket praktiskt och jäkligt snyggt, två måsten. ;) Posca is da shit.

Du har nåt att hämta på min sida idag. Det är absolut inget tvång. Bara om du vill. Men jag diggar dig. Kram!

24seven by [bo:bakk] said...

Länken till inlägget: http://24sevenbyboback.blogspot.com/2011/11/8-saker-om-mig-sjalv-del-8.html

För att jag gillar dig och det du delar med dig av. Hoppas du har det bra. Kram.

tiratoez said...

replica bags chicago gucci fake w9p92t5d58 replica bags forum Get the facts w0k90g1m85 replica bags from china replica bags from turkey replica bags chicago hermes replica r3e90k0m85 replica prada nylon bags

Unknown said...

e1g29y2e45 q3d62d9w13 j7i05t1j28 z4p36s2h85 z0x53s6t32 q8x60s2v26