5.1.12

Almost ready...

Nya skrivhörnan i hörnet har tagit plats. Inte alls färdigt men skrivbordet har kommit upp från källaren i alla fall. Carl står trygg i säkert förvar kvar på sin chackrutiga hylla. Ommöblering kommer dock behöva ske för att tillgodose pysslarens behov.

Tanken var att svart/vit randig tapet skulle få pryda väggen med wc dörren... frågan är om den inte ska fortsätta vara vit? Form/Design Centers almanacka skall ju även upp och täcka en del av väggen ovanför elementet.... Hrmmmmm... Tål att tänkas på.

   
Visst är det skillnad? Ikväll blir det andra strykningen, en strykning i köket och kanske en byrå som skall målas. (förtränger alla listor som ska målas likaså, det blir nästa veckas pyssel tror jag...) Behöver jag nämna att jag har målarfärg på de mest udda ställen på kroppen?

Quite a difference right? A new craft corner in my living/bed room... that still needs to be updated though. Last night I spent in the white theme painting all walls and my right arm is now quite sore... Any help is appreciated! :)

2 comments:

Lotten said...

Vilken skillnad det blir! Jag tycker dörren till toan är såå snygg... och svart-vit-randig tapet är alltid snyggt ;-)

24seven by [bo:bakk] said...

Va grym du är. Det där blir superbra. Heja heja! Och vilka fina små hjärtan du har. De ser väldigt lyckliga ut. <3

Och du, jag har redan tröttnat lite på zickzack-mattan....Sladdrig och suuuuger åt sig damm och skrufs. Men den är ju snygg förstås. Är jag gnällig nu? Mmm, det är jag nog. Men säg att du känner likadant. ;)

Kram- Helena