24.7.12

(Pippi)Fågel-flytt

Ja, september blir det alltså en flytt igen. En flytt till något bra. Det har varit en härlig vår och början av sommaren men det gångna året har väl lämnat sina spår i magen misstänker jag. Ska väl vara glad att det "bara är det" som har havererat men dessvärre påverkar det ju resten av livet...
Ingen allvarlig sjukdom ligger bakom i alla fall- so far so good- och resten får man nog bara lära sig att leva med. Har inte orkat så mycket mer än att bara vara de timmar man vare sig är på jobbet eller på "hemmajobbet" som mamma.
Jag ser ljust på framtiden och lugnet efter den kommande semestern. Hoppas att min mage snart börjar känna sig lugn och att jag finner ro. Tusen järn i elden är eller var jag. Nu räcker det med två eller tre. Sen blir det för mycket.

Nu jobbar jag sista veckan och ska med ro koppla bort allt det som skapar stress och oro, och bara ägna mig åt familj, vänner, och njuta av kärleken som finns runt omkring mig.

Glad sommar till Er alla. På återseende med laddade batterier.


 

Psssst. På instagram finns jag som pippivogel! Pip pip pi...p

5 comments:

Lina said...

Var rädd om dig. Kul att se dig tillbaka här!

Anna Juhlin said...

Låter som kloka ord Klara! Var rädd om dig! Kram

Johanna.B said...

Det låter mysigt och klokt. Hoppas du kommer tillbaka snart med ro i själen (och magen)!

Kram
/Johanna

yanmaneee said...

kd 11
russell westbrook shoes
longchamp
ferragamo belts
kyrie 6 shoes
supreme clothing
golden goose sneakers
nike shox
retro jordans
air yeezy

stesyveau said...

replica designer bags w57 b1n54c6h86 Ysl replica bags j05 n9t76p2h43 replica designer bags wholesale r54 b4q08r7z04