14.7.09

jobbiga tankar

Måste bara skriva här att jag ska ringa till vårdcentralen här i veckan, får väl gå upp till 08.00 imorgon annars kommer man ju inte fram!!!

MÅSTE ta tag i dessa jobbiga tankar. Har ju haft svarta små fläckar framför ögonen när jag väntade Sander på slutet av graviditeten... några fläckar är kvar på vänstra ögat och jag har haft väldigt mycket ont i huvudet på sistonde... HOPPAS att det BARA är stressymptom eller migrän...oroar mig såklart för att det kan vara något annat som ligger och trycker på! Men ska vara positiv och tro på att det bara är graviditetsmigrän som övergått till vanlig migrän!!!!

Kankse ska ta tag i att jag tappar MASSOR med hår också. För det är väl inte normalt- trots att jag har ammat (för jag har slutat nu...)- att man får en liten tofs hår i handen bara man drar igenom sitt hår, eller?!?!?!

många frågor återstår....

// klara

8 comments:

syster doris said...

Hej Fina DU!
Jag hittade hit genom Johanna! Underbar blogg du har, jag älskar dina färger!
Jag vill bara uppmuntra dig att VERKLIGEN söka för dina symtom. De verkar lindriga, men jag är strokesköterska och tycker att du skall söka via akuten så att du för göra en hjärnröntgen. Du blir prioriterad för dina symtom. Jag vill inte oroa dig på något vis, bara understryka att det är viktigt att du utreds av en neurologläkare!!!
STOOOOR KRAM /Tina
Vill du maila mig så har jag saevinger@hotmail.com

Annica och Emil said...

Massor med kramar till dig, håller med ovanstående. Sök i tid, förstår att det tar emot men det är bättre att veta så slipper du gå och oroa dig. puss puss puss puss

Anonymous said...

Hej Klara!

(Iris mamma Fia här...)
Har inte förrän nu fått tummarna loss att titta in på din sida. Verkligen fin! Det låter härligt med alla projekt som du är inne i. Ska titta in på Formagruppen vid tillfälle för det var väl där du sålde dina kreationer. När liten gått och lagt sig på kvällen går jag också in i min sybubbla tills ögonen går i kors av trötthet. Det är vid symaskinen jag laddar mina batterier.

Vår lilla familj har semester och det är mysigt att få vara tillsammans alla tre. Iris älskar att bada så det är vid havet vi spenderar våra lata dagar.
Ha det gott och fortsatt lycka till med dina projekt.
Mvh. Fia

Anonymous said...

Vi älskar Er!

/Johan och Elise

yanmaneee said...

nike huarache
off white shoes
curry 7
air jordans
yeezy supply
balenciaga shoes
jordan shoes
golden goose outlet
lebron 17 shoes
converse outlet

fede said...

Find Out More his response image source reference check my blog click

touti said...

o2g12i7n96 k2b62g7f19 x2o49i1x83 m0n45s3j40 y5v58k3n48 m5f86m9f31

Unknown said...

u3i58g1r98 z3j74j2i29 m9f41g9w15 v5v17x8m45 k5o93r7x37 e6s79u4n05