20.8.09

Hinner inte med

Hej på er alla!
Kan inget annat än att säga att jag hinner inte riktigt med allt runt omkring mig just nu. Idag var en sådan där dag som jag kände att om någon säger något som sårar mig- bryter jag ihop! MEN jag klarade mig! Hahahaha!
Har idag pratat med lite dalahästleverantörer. Den ena väldigt trevlig (Grannas i Nusnäs) och den andra stora leverantören där personalen svor åt mig och underade om "jag trodde att de skulle göra allt jäkla legoarbete åt mig och om jag trodde att de var så jäkla blåsta..." Ja, man kan lätt säga att alla har olika sätt att bemöta sina kunder på!!!! Tänker inte ens nämna vilket annat företag de var! Hoppas helt enkelt bara att denna Gun hade en VÄLDIGT dålig dag helt enkelt!
Håller nu på att bestämma mig vad jag ska fixa med som nyhet här inför hösten och har antagligen bestämt mig- MEN det är en överraskning!
Kommer bilder mm från dop och annat smått och gått imorgon- då börjar Elise på dagis igen efter 8,5 veckas uppehåll! Håll tummarna för att detta går någerlunda smidigt!
Imorgon ska det överlämnas en hel del nya saker till Formargruppen. Bland annat en massa mössor, byxor, haklappar, dregellappar, mm.... jippi!
Ha en trevlig dag imorgon allesammans!
// klara

No comments: