9.9.09

CT avklarad- annat på gång

Inte mycket rolit just nu att skriva om förutom en påtaglig trötthet! Roligt är väl dessutom att ta i! Men denna trötthet förstör ungefär ALLT för mig just nu! Skulle likaväl kunna gå och lägga mig 19 om kvällarna men då får jag inget gjort. Slutar med att jag sitter uppe och somnar tecknandes på det andra skrinet... Är det bra? Ja, det kan man fråga sig!
Imorgon blir det öppna igen med barnen. Gillar det här med att få in lite familjerutiner. Känns skönt att komma iväg om morgonarna, Elise får leka av sig lite och får lite aktivitetstid medan Sander bara får hänge med. Sen blir det att äta på ÖF vilket är skönt och praktiskt, bra matrutiner och sen somna i vagnen på vägen hem :D Kl 13 imorgon är det dags för läkarbesök där det ska "pratas ut" om vad som komma skall framöver. Ska väl med andra ord tala ut om läget och min trötthet för att se vad man kan åtgärda eller ej. Vet inte mycket i dagsläget förutom att jag är TRÖTT med stort T. Usch vilket muntert inlägg!!! Inte min stil direkt detta!
Natti allesammans om jag inte hinner skriva något mer muntert ikväll ( vilket jag innerligt hoppas!!!!)
KRAMAR
// klara