12.10.09

etikettdesign

Att allt ska ta sådan tid JÄMT! hahaha jo, men har en MASSA projekt som måste göras: såga av listor i köket, fixa väggen i köket, måla dörrkarmen och dubbeldörrarna i hallen, måla pinnstolarna, mm, mm.... men var finns tiden?!?!?! Ingenstans!
Mitt i detta ska man tillverka saker att lämna på Formargruppen, måste vara välfyllt och se snyggt ut på hyllorna ju. Håller på att tänka lite kring omprofilering inom företaget. Jag vill ju helst av allt sats mer på inredningsbiten. Känns mer tilltalande och är ju intresserad av det här med att ge gamla möbler en ny touche. Får se var tankarna landar!
Just nu designar jag mina etiketter som jag skall ha på alla mina missiripavaror. Måste finnas utrymme för tvättråd, osv... Tänkte att teckningarna jag gör på dalahästar, mm skulle kunna utgöra basen....Får helt enkelt se var pennorna bär!
Nu ska jag slappna av med nya ELLE interiör och Family Living! Nice lecture!
Trevlig kväll allesammans!
// klara

No comments: