1.1.10

2010




Nu har äntligen det nya året börjat! Känns härligt att man kan luta sig tillbaka och se positivt på framtiden. Detta året innebär en massa nytt och däribland söka jobb och börja jobba. Frågan är ju bara var! Men sålänge man inte vet när Sander får sin dagisplats är det lite svårt att planera. Så hör ni om något jobb som passar en kreativ, arbetsam, initiativrik och social Klara är det bara att tipsa. Min förhoppning är att kunna jobba 75% och sedan 25% med företaget!!!!! Tanken är att börja jobba i mars!

Blev visst mest som en jobbannons men det jag
kanske egentligen ville få fram var: GOTT NYTT 2010 alla läsare!!!!

// klara

2 comments:

johanna said...

Hej
Jag önskar att jag kunde ge dig jobb! Du kommer säkert att hitta något riktigt roligt...Du är ju så helt fantastisk! (Jag mailar din vän men inga svar vet du om hon får mailen?...så att det inte är mina mail som inte går fram)
Stoooor kraaam till dig!

yanmaneee said...

golden goose
golden goose
nike shoes
longchamp handbags
jordan shoes
supreme clothing
chrome hearts outlet
hermes handbags bag
yeezy boost 700
vans outlet