17.1.10

spraymani

Vissa i min närhet brukar nog mest skratta åt mig när jag ser möbler på second hand som jag visualiserar i en annan färg.

Jag KAN det här med spraymåla i mitt huvud. Jag har nog sagt vid ett visst antal tillfällen att "men den skulle vara skitsnygg i den eller den färgen. Men det är bara att spraya."

Jag erkänner dock att med det resonnemanget har jag lyckats samla på mig några projekt...

Bild: Dore Doris

Igår "råkade" jag fynda två pinnstolar till... av denna modellen men i lite skabbigt vit färg. Det är bara det att vi nu har 8 stycken så de 4 från Edsbyverken åker ner i källaren sålänge. De är lite sämra skick på dem, räcker inte att bara måla.

Igårkväll blev det spraylackning i källarutrymmet med stora dörrar upp till gården. Det är inte lätt att hitta utrymme att spraya på när man bor i lägenhet. Men tillsammans med vännen min gick det mycket bra och vi har nu fått 2 klara blanka svarta pinnstolar som ser ut som nya! GÖTT! 2 stolar återstår men mer färg måste inhandlas.


Idag blir det till att fixa byrån här hemma. Den ska bli färgglad- behöver jag säga mer?!?!?

Bilder kommer ikväll!

Kramar och trevlig söndag!


// klara

3 comments:

Lotten said...

Det är ju såå roligt och framförallt enkelt att spraymåla ;-) Jag såg förresten ett såå coolt skåp från Oddbirds, ett loppisfynd som blivit knallrött med vita prickar på dörrarna och grön inuti.... jätteläckert!
Ser fram meot att få se bilder på resultatet!

Emma Clara said...

Jag ser oxå fram emot att se din byrå......

yanmaneee said...

hermes
longchamp
birkin bag
off white clothing
converse shoes
curry 5
air jordan
curry shoes
hermes
off white clothing