15.3.10

Akuten del 2

Sitter nu åter på akuten då läkaren skickade oss med remiss för att kontrollera hans värden.

Tre timmar senare, fick gå före alla 10 barn i kö tack vare remissen, har jag suttit med spruta om 5 ml och sprutat i vätskeersättning.
Läkaren var här alldeles nyss för att bekräfta att Sander antagligen skulle få åka hem ikväll om inget hände.
Kändes ju bra tills han fick upp allt så fort läkaren lämnat rummet. Typiskt.

Kan bara erkänna att känslorna kring morgondagen återupplevs i mitt huvud. Förra året föddes lillen vilket resulterade i att jag missade Elise 2 årsdag. Ska man missa 3 årsdagen nu???? Vi har kommit överens om att jag ska sova hemma med Elise i natt om det blir dropp och övernattning. Hoppas att vi slipper.


Sander 2 kilo lättare!!! På två dygn händer det mycket. Nu är man glad att han vägde 5295 gram när han föddes!!!!!

Kramar mammaKlara

4 comments:

Ab imo pectore said...

Åh, stackars lillkillen!!! Tänker på er!! Måste vara så jobbigt för er, finns inget värre än när ens små underbara är sjuka... och jag förstår att allt känns ännu jobbigare då Elise fyller år imorgon... Hoppas så att ni får komma hem och njuta av henner treårsdag!!!

All värme och tankar till er!!! kramar!!

Anonymous said...

Usch det låter inge vidare. Hoppas att lilla ett-åringen blir bättre snart! /petra

mcslethe said...

replica bags aaa replica bags from turkey replica bags blog

shathea said...

why not try here like this find more information useful site Continue more information