2.6.10

värk

Huvudvärk- som omgörs till omöjlig migränanfall och en jädrans magvärk (ägglossningsvärk) gör mig TOKIIIIIIIIIIIG... Känns som om jag ska behöva gå och må såhär konstant. Det gör mig så vansinnigt frustrerad eftersom jag känner att jag inte räcker till. Jag är såååååååååååååå trött om kvällarna att jag tom höll på att somna i örat på min mamma i telefonen häromkvällen. Och jag ville VERKLIGEN prata med henne men jag kunde inte stå emot att mina ögon slöt sig.
Peppar peppar men Sander har sovit liiiiiiiiiite bättre nu på sistonde. Har hittat en kindtand långt därinne. Han som bara har 6 tänder än ser jättemärkligt ut. Sedan har en till kommit fram i nedre framkäken- inte konstigt att han varit kinkig!
Jaja, imorgon är det företagsjobb som väntar hela dagen- måste komma igång bara!

Kramar alla för nu deckar jag!!!!

 // klara

No comments: