28.5.11

Stockholm o' Stockholm

Är på jobbsök i huvudstaden sedan i torsdags.
Underbart att få träffa K & Co. och bara njuta av att få vara Klara. Man glömmer ofta bort att man är mer än mamma och denna helg får mig verkligen att inse att jag är så mycket mer än så. Jag är en kreativ och ambitiös young lady och vår flytt till huvudstaden får mig att tro på mig själv. Jag skall arbeta kreativt för att bibehålla min glöd!

Frilans kommer antagligen att bli mitt nästa steg och nu ser jag fram emot mina sista månader som anställd. Nu öppnas en ny värld framför mina fötter och jag tar tacksamt emot den.

Åter imorgon kväll när jag landat i mamma Klara rollen igen. Nu njuter jag mest av underbart sällskap, glada skratt, vin, och huvudstaden.

Pepp till er med. Tro på er själva och dröm stort! Det gör jag!!!

Kramar

6 comments:

Lotten said...

Åhh Klara, vad det låter härligt! Du är en inspiration.... Njut nu ordentligt i Storstan ;)

Kraam Lotten

Emma said...

Underbart!!! PUSS

24seven by [bo:bakk] said...

Det låter så fint och härligt. Och starkt tänker jag. Ett stort steg att ta liksom. Anställning till frilans. Cred till dig! :) Jag täker ofta att jag borde jobba med något helt annat än det jag gör. Vill vara kreativ och skapa, använda fantastin. Inga rätt eller fel. Definitivt inte svartvitt som idag. Jag doktorerar i kemi och det är allt annat än free flow. ;)

Tack för ett peppande inlägg! Skönt att höra om människor som VÅGAR. Inte står tillbaka. You go girl! All lycka önskar jag dig i din nya frilans-roll.

Kram!
//Helena

Lars Öhlin said...

More power to you Klara!
Detta fixar du fint, tror frilans och egenföretagare passar dig jättebra!

//Lasse

yanmaneee said...

jordan shoes
jordan shoes
golden goose outlet
supreme t shirt
christian louboutin outlet
golden goose sneakers
golden goose outlet
off white shoes
golden goose
air max 2019

Unknown said...

click here to read Dolabuy YSL Learn More high replica bags Your Domain Name have a peek at this web-site