4.1.12

Finfina Du!

Ibland blir man bara helt enkelt berörd av människor som snuddar vid ens liv. Det där lilla som betyder så himla mycket. En känsla av att någon långt bort tänker på en, lägger ihop små osammanhängande pusselbitar. Idag fick jag ett sådant där härligt mail där man sitter och ler framför sin skärm och samtidigt tänker man att den andra personen inte ens förstår vad det hon skrivit betyder för en själv.

Det blev en bra start på dagen när någon okänd visade sympati och valde att ta steget att tänka på det där lilla extra. Att jag hade gjort en beställning i hennes affär, och att hon brukar läsa Pippivogel, och att jag kanske var den där Klara nere i Malmö. För visst är jag just den Klara! Och den här Klara blev rörd, otroligt rörd...

Tack Sofia för att du tog din tanke längre- det gjorde min dag!

Fler som önskar sig finpost från

Mokkasin

Sometime some people just go the extra mile and show you their warm and caring attention... It was highly appreciated on a day like this.

1 comment:

MOKKASIN said...

Nämen du, nu är det jag som blir alldeles röd och varm i hjärtat.

Det var det finaste...
Tack <3