24.1.10

dåligt med uppdateringen

de senaste dagarna kan man ju lätt säga. Detta beror både på sjuka barn (DAMN 2a vaccinationssprutan av svininfluensan!!!!) och besök av en kär vän nu i helgen. TACK Karin för en underbar helg i alkoholens tecken NOT! Vi har skrattat lite åt att vi fick i oss hela 2 öl igår kväll när vi hade köpt vin och andra öl! ANnat var det när vi var studenter (och tur är väl det!!!!)!

Elise och Sander har båda haft feber i två dagar, Elise har haltat och Sander har mestadels varit hopplös om man nu får säga så om sitt barn. Han har vridit och skruvat sig av smärta till orden "ajajajaj". ör jäkligt att de ska tillhöra hans första ord. Man blir lite arg på sig själv att de nu fick ta sprutan med tanke på hur dåliga de har varit. Ännu mer med tanke på att vi flyger på onsdag kväll!!! Men får väl se hur dagarna framåt ser ut.

Har även hunnit med en del fynd igår. Ett par röda och ett par svarta halvstövlar i skinn som jag VERKLIGEN behövde. Ska man börja jobba får man ju vara lite fräsch!!! Jag älskar fynda på halva reapriset!!!!

Tanken var att jag skulle vara lite kreativ såhär idag men jag vet faktiskt inte om jag har någon ork ärligt talat. Dessa nätter utan sömn har tagit ut sin rätt!

Nu ska jag pyssla med ett porträtt på Illustrator, sen får det nog bli sängen!!!

KRAMAR och natti

// klara

1 comment:

Annica, Emil och Elvira (som borde ha hetat Clara) said...

Det är bra att du är ärlig, behöver du vila så behöver du! Hoppas ni kryar på er och att resan till dina föräldrar blir toppen. Har jag missat något eller har du fått ett jobb nu, eller refererar du till kommande jobb? Kram