25.2.10

LYCKA är...

...mina barn. På Bolibompa varje morgon kommer ett litet avsnitt som heter LYCKA ÄR. Jag kan med ödmjukaste känslan i kroppen helt enkelt säga att min största lycka är våra älskade och fina barn. Jag älskar dem över allt annat- MEN Johan du finns även med såklart! Utan Dig hade de inte funnits i min värld och förgyllt varje sekund och varje stund i mitt liv. CARPE DIEM

Sander min "lilla" plutt som snart fyller 1. Kan bara INTE förstå!
Mmmmmm... Ballerina Kladdkaka är gott!


Vad händer om...


..man blåser rakt ner i sitt bubbelvatten???

JO! Det splashar rakt upp i nyllet! Hahahaha! Och då skrattar lillebror Sander som en tok!


// klara

2 comments:

TANT GRÖN said...

Gullungar!
Gryyymt snygg bloggen har blivit!
See ya´ll i morgon!
Sov gott!

Emma CH said...

Älskade små pluttungar, visst är dom underbara :) Stor puss och kram till dig från mig <3