3.2.10

on the way back

Skriver bara lite snabbt för att säga att vi mår bra och att vi INTE vill komma hem. Snön lockar inte speciellt mycket, men sällskapet såklart!

Här har det varit knallblå himmel hela veckan och sol så minusgrader och snö känns sådär!!!

Nu ska jag packa ner det sista för kl 19.55 lyfter vi från Rivieran! Snyfffffft! Jag har sådan tur att min snälle pappa tar sig med oss till Malmö- slipper släpa på allt själv. Har ju blivit en del inköp på Habitat, lite ostar, macarons, mm.... En fransk afton i sikte med kära vänner helt klart! Har hunnit fixa lite presenter till Elise och Sander som snart fyller 1 och 3 och en del saker till kalas och annat firande. Ja en DEL blev det till slut!


KRAMAR sålänge!

// klara

2 comments:

Emma CH said...

Hoppas resan hem gick bra!!! Fast det här vädret är ju inte mycket att ha... Mailade dig på din hotmail som du har på msn, men den kanske du inte använder? e.halme@hotmail.com finns ju jag på i alla fall :) om du nu vill iPhona mig på mailen nån gång sådär :) Puss på dig skruttan från Mcbabycantyouf-ingcomeoutoftheresoondyingofnyfikenhet

Ab imo pectore said...

Hej gumman! Hoppas resan hem gick bra!!!??Förstår att du inte vill tillbaka hit till snän och kylan! Såg du skrivit kommentar på bloggen efter vår pulka och grill-dag! Vi saknade er ska du veta!!!!! NI fattas oss här i Linköping!!!

Lovar att vi ska försöka ta oss till Malmö SNART!!! Kanske kan höras och pratas i veckan?!